Sări la conţinut

Negative Crestine

18 august 2011

Puteti asculta mostre din aceste negative aici (veti fi redirectionati)

1    Am sa lupt
2    Asculta Dne strigatele mele
3    Astazi venim
4    Ce mare Har
5    Ce putere mare – Geta Lazar
6    Daca ai stii cat te-a iubit
7    Domnul va lupta pentru noi
8    Dumnezeu este taria-Vasile Balan
9    In cer imi este casa
10    Lasa mila Ta
11    Mergi nainte prin credinta
12    Mireasma de iertare
13    Numele lui Isus
14    Pe pamant sunt un strain
15    Plec
16    Ridica-ti patul si umbla
17    Sa seaman cu Tine
18    Sa-L slavim pe Dumnezeu
19    Scumpa Vesnicia
20    Stanca mea
21    Sus pe dealul de la Golgota
22    Te slavesc
23    Toate stelele
24    Vegheaza-n ceasul de pe urma
25    Vine Isus
26    Vino la El Speranta 32
27    Vom pleca
28    Asteapta Duhul Slavei
29    Binecuvantata-i nunta
30    Boanerghes-Boanerghes
31    Ca un râu-Speranta si Prietenii
32    Cand se naste un copil-Chris(doar pian)
33    Ce-ar fi faptura-mi fara Tine-Alin Timofte
34    Constient sunt Doamne bine
35    Cui sa-i dau de nu lui Isus-Fratii Pit
36    Da, eu stiu-Gaithers
37    De-atatea ori-Agnes si Andreina
38    Doar o coliba
39    Doar Tu
40    Drumuri fara numar
41    Eram pierdut, eram cazut-Speranta
42    Eroii credintei-Catalin Lup
43    Eu iti dau putere-Geta Lazar
44    In bratul Tau-Alin Timofte
45    Isus a venit la tine omule-Filadelfia
46    Isus m-ai cuprins din necuprins
47    Iti dau inima mea-Alin Timofte
48    Noi ne-nchinam-Adi Cost
49    Numai la Tine-Ioan Timofte
50    O ce Prieten am in Isus
51    O Miel Ceresc
52    O patrie mareata-Speranta
53    Pe un deal pe o cruce
54    Printre spini
55    Privesc inspre ceruri-Ramona Lup
56    Sa stam in iubire- Alin Timofte
57    Shalom Obraha-Ovidiu Liteanu
58    Si Duhul si Mireasa-Omega
59    Sunt aici stau dispozitia Ta
60    Tu ii inalti
61    Un templu sfant-Marius Pop
62    Usa Harului-The Messengers
63    Vindeci orice boala
64    Vine Isus-Adi Glica
65    Zi de sarbatoare
66    Acolo-Laura Bretan-NegativeCrestine.mp3
67    Ai mila,ai mila.mp3
68    Arata-mi calea Ta-Ramona Vass.mp3
69    Caci Te iubesc Isus-Filadelfia.mp3
70    Cat de maret e Dumnezeu-Ami si Crista.mp3
71    Ce mai conteaza o secunda-Ioan Timofte(negativecrestine.mp3
72    Ce Prieten am gasit.mp3
73    Chemat tu ai fost-Adriana Stoica.mp3
74    Cu pasii mei-Sion-NegativeCrestine.mp3
75    Daca dragoste nu as avea-Raul si Raluca Ursan.mp3
76    De vrei sa locuiesti in permanenta-NegativeCrestine.mp3
77    Dincol de zare-Armonix-NegativeCrestine.mp3
78    Doamne Tu esti taria mea.mp3
79    Dragoste Tu din ceruri-Raul si Raluca ursan.mp3
80    Drepte cai spre cer-NegativeCrestine.mp3
81    Eu voi canta-Gaithers-Negativecrestine.mp3
82    In  haine albe-Vasile Oprea-NegativeCrestine.mp3
83    Intreaga faptura-Filadelfia.mp3
84    Isus al meu Prieten Scump.mp3
85    Legaminte-Otto Pascal.mp3
86    Mii de rani-Vasile Oprea-NegativeCrestine.mp3
87    Mireasma de flori-Raul si Raluca Ursan-NegativeCrestine.mp3
88    Nu pot sa-Ti uit iubrea-Adriana Stoica-negativecrestine.mp3
89    O de-as avea eu limbi o mie-Emma Repede-NegativeCrestine.mp3
90    O patrie mareata-Speranta.mp3
91    Pe cruce sus-Calinut.mp3
92    Pentru tine-Raul si Raluca Ursan.mp3
93    Si voi canta in cor de ingeri-NegativeCrestine.mp3
94    Tata Preaiubit-Dana Romosan-NegativeCrestine.mp3
95    Tu n-ai nimic in lume-Persida Muresan-NegativeCrestine.mp3
96    Arcuri incordate
97    Azi cu barca vietii-Adriana Moise-NegativeCrestine
98    It takes three-NegativeCrestine
99    Astazi cred ca Dumnezeu-NegativeCrestine
100    O Galileea colt de cant-Nicu Wagner-NegativeCrestine
101    Ai valoare-n ochii lui Dumnezeu-The Messengers-NegativeCrestine
102    Doar impreuna-Marian Barbieru-NegativeCrestine
103    Izvorul jertfei-The Messengers-NegativeCrestine
104    Suflet fara Fericire-Nicu Wagner
105    Tu esti cel mai minunat-Toflea-NegativeCrestine

From → Fără categorie

2 comentarii
  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. cum pot face rost de negative de pe aceasta pagina,daca e cineva va rog raspundeti

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

